Tuesday 8 March 2011

Frust...Hepi..

Hasil Jemari Bulatku Biggy BunBam at Tuesday, March 08, 2011
Sejak semalam emosi cik jemari bulat x brape nk stable..
stress aje..
Mgkn cik jemari bulat perlu ubat kawalan stress mcm yg rumet tersyg bg kat ikan2 experimen beliau tu kot..
Hmmm....

Sebab2 pendorong kepade xstabilnye emosi adalah:

1.
sejak2 ni asyik emosi dgn encik bulu2..
ianya seperti yg aku ceritakn kat entry sblm ni..

2.
Actually since kemarin lg aku realize yg aku kehilangan 1 file..
Sume rahsie2 zaman silam aku ade kt ctuh..
Dari sijil lahir,sijil2 kegemilangan n kemerosotan, sampila surat2 proposal cinta and surat akad kesetiaan aku pada encik2 Government pon ada dlm tuh.. 
Begitula pentingnye file tesebot dlm idop insan bename cik jemari bulat ni..
da ilang pulok doh..ishk3..



aku mencari & teros mencari sampai bilik jadik cam tongkang pecah..
seb bek rumet takde pd mase tu..
penat da cari..aku mati akal..
tensen gile..
aku pun pegi ke bilik LisaSurirumah utk lepaskn tensen..
blablabla...pungpang..pup..
lege da..lupe sat sal file tesebot..

Ptgnye teringat lagi..
aku pon kol umah n suro budak kecik kt umah tu geledah umah pulok..
Malamnye budak kecik kol n ckp "kakcha,mek sik jumpa pun.."
FRUSTRATED!!

Hari ni emosi lagi..
setadi besame budak2 utk test esok..
then..buat hal lg ngn encik bulu..
pulang dgn perasaan nak lari dr rumah bilik..
bru nak kol cik eLd ksygn, my mom kol..
msti budak kicik ni gtau mak..
mcm biase klu aku ilang brg, mak aku akan.."pot..pet..pot..pet.."
lastly.."kelak mak tlg carik kat dlm bilit mak,,boh nangis"..mate bersinar2 dgn cahaye kehepian..

aku pn tunggu..
smbil2 tu chat ngn cik eLd kesygn..
cari tarikh dating be2..
miss our old time when kua besame..
blablablabla..
"sok kita date kt goweng pisang la..mkn chendol besama2..mok sik?"..
my respon..of cuz la suke..like2..
Saye hepi..
2 jam kemudian..
hp monofonikku berbunyik lg..
suare budak kicik..
"kakcha..jumpa dah..dlm lemari lamak mak"..
Hepi kuase due jadiknye..

~THE END~

Saye x emosi da saat ni..
Nak sambung setadi..

Assalamualaikum..





0 Jejari Mulus:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

Biggy Bam Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device